Moduły Projekt

Moduł łączący wszelkie działania prowadzone z kontrahentami (sprzedaż, obsługę, realizację zamówień, produkcję, usługi, działania marketingowe) oraz zespołem wykonawczym. Łączy większość modułów systemowych i ich przepływów. To centralny moduł systemu, który spina procesy biznesowe ze wszystkimi innymi czynnościami i działaniami.

Główne zadania:

  • tworzenie ofert z danych znajdujących się w systemie
  • zarządzanie listą ofert z możliwością jej wydruku, czy też wygenerowania zgodnie z jej założeniami zamówienia czy projektu
  • tworzenie zamówień, bezpośrednich bądź powiązanych z ofertą w systemie
  • zarządzanie listą zamówień z wykorzystaniem narzędzi dających możliwość kontroli procesu realizacji, począwszy od utworzenia zamówienia poprzez projekt generowany pod wytyczne zamówienia aż po jego finalizację zakończoną wystawieniem faktury oraz definiowania zadań
    i powiadomień
  • tworzenie projektów pod zamówienie klienta
  • zarządzanie procesami realizacji projektu oraz notatkami i dokumentacją projektową
  • definiowanie własnych etapów projektowych, a nawet zadań wymaganych na danym etapie projektu oraz przypisywanie do etapów pracowników poprzez określenie funkcji niezbędnych do realizacji projektu
  • tworzenie i zarządzanie szablonami dokumentów związanych z obsługą projektu
  • tworzenie i zarządzanie szablonami oferowanych produktów i usług, na potrzeby wycen
    i produkcji (metryki)
  • przypisywanie zasobów ludzkich do działań wykonawczych
  • obsługę wszelkich plików związanych z projektem poprzez menadżer plików
  • tworzenie raportów, zestawień i powiadomień

Zastosowanie:

Moduł Projekt służy do kompleksowego zarządzania wszystkimi działaniami związanymi z realizacją projektów dla kontrahentów, od tworzenia ofert i zamówień, po finalizację zamówienia i wystawienie faktury. Jego szczególna przydatność polega na integracji różnych procesów i modułów systemowych, umożliwiając efektywne zarządzanie projektami, zespołem wykonawczym oraz dokumentacją na każdym etapie realizacji.