Moduł Email

Pełni rolę klienta pocztowego, rozbudowanego o połączenia z mechanizmami związanymi
z zarządzaniem kontaktami i projektami. Umożliwia wysyłkę wiadomości z dowolnego miejsca
w systemie, łatwo powiązując dane, które się tam znajdują. To swego rodzaju webmail wbudowany
w system.

Główne zadania:

  • odbieranie oraz czytanie poczty z podłączonych kont mailowych
  • komponowanie i wysyłka wiadomości
  • powiązywanie kontaktów mailowych z systemowymi
  • przeglądanie poczty związanej z konkretnymi działaniami w systemie
  • współdzieleni korespondencji z danym klientem z różnych kont pocztowych
  • wysyłka dokumentów i powiadomień
  • wysyłka przypomnień i ważnych komunikatów
  • zarządzanie wieloma skrzynkami e-mail
  • tworzenie kampanii mailingowych oraz prowadzenie newslettera
  • przeglądanie rejestrów wiadomości systemowych
  • tworzenie i zarządzanie szablonami typowych wiadomości e-mail

Zastosowanie:

Moduł Email w systemie ERP pełni funkcję wbudowanego klienta pocztowego, który umożliwia zarządzanie korespondencją z poziomu systemu, łącząc ją bezpośrednio z kontaktami i projektami. Jego szczególna przydatność polega na integracji e-maili z innymi działaniami w systemie, co ułatwia komunikację, wysyłkę dokumentów oraz prowadzenie kampanii mailingowych bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi.