Obserwując obecne tendencje, żadna firma nie powinna zlekceważyć wykorzystania Internetu do działań marketingowych, gdyż tempo adaptacji tej technologii w działalności firm jest niesamowicie szybka i przynosi niewspółmierne korzyści docierając do coraz większej rzeszy odbiorców.

E-Marketing to precyzyjne planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem sieci Internet. Przez wzgląd na całkiem nowy obszar działań, e-marketing zmienia w istotny sposób otoczenie, w którym działają dotychczas funkcjonujące przedsiębiorstwa. E-marketing stworzył nowe produkty, które wspierają działania promocyjne i reklamowe, niejednokrotnie wypierając tradycyjne sposoby jako tańsze i dużo bardziej efektowne.

W ramach działań e-marketingowych, proponujemy produkty takie jak:

  • strony www
  • bannery i wszelkie inne formy e-reklamy
  • prezentacje multimedialne
  • tapety i wygaszacze ekranu
  • pozycjonowanie
  • produkty okolicznościowe

Pragniemy jednak zauważyć, że w przypadku e-marketingu, nasz zespół oferuje wszystko na co tylko stać doświadczony zespół ludzi i nowoczesną technologię, i na co pozwoli wyobraźnia naszych klientów.

Poniżej zamieszczamy ogólny tylko zarys możliwości form reklamowych w internecie, które różnią się dodatkowo kosztami, a co za tym idzie nakładem pracy.

  1. Reklamy dzielimy na tekstowe, statyczne i animowane
  2. Wyróżniamy rodzaje reklam:
  • buttony
  • boxy reklamowe
  • linki sponsorowane
  • bannery
  • billboard
  • scroll baner
  • baner rozwijany
  • skyscrapper
  • pop-up window
  • pop-under
  • brandMark
  • top Layer
  • interstitial
  • watermark
  • e-kartki

E-kartka, życzenia bożonarodzeniowe

 

Przykład realizacji e - kartki z życzeniami Bożonarodzeniowymi

Grafika zamieszczana na stronie internetowej na okres świąt oraz stanowiąca bazę do mailingu świątecznego, pozwalającego na podtrzymanie kontaktu z klientami w firmie. Często zdarza się, że ta sama grafika może znaleźć równiez zastosowanie do wydruku spersonalizowanych życzeń świątecznych wysyłanych tradycyjną pocztą.

 

 

 

 

 

 

Ze względu na różnorodność form reklam w Internecie, każdego klienta traktujemy indywidualnie i po wspólnym zdefiniowaniu i przeanalizowaniu jego potrzeb sugerujemy koncepcję kierunku rozwoju najlepszą dla jego firmy. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie związane z profilem działalności, funkcjonowaniem marki i specyfiką produktową, tak by w efekcie stworzyć wizualną i spójną prezentację całości. Dbamy również o to, aby wszystko co robimy było skuteczne oraz tworzyło możliwie intuicyjne i przyjazne dla odbiorców rozwiązania. Co więcej, oferujemy techniczną pomoc w zakresie rozwiązywania wszelkich kwestii dotyczących projektów, a w przypadku tworzenia profesjonalnych, dynamicznych serwisów internetowych wspieramy się autorską aplikacją do zarządzania treścią GeopardCMS.