W dobie tak ogromnego i dynamicznego rozwoju technologicznego nie sposób już egzystować na rynku bez posiadania własnej witryny internetowej. Jest to doskonała promocja własnej działalności, trafiająca do olbrzymiej i nieustannie powiększającej się rzeszy potencjalnych klientów.

Obecnie serwis www, jako podstawowe narzędzie działań marketingowych w Internecie, coraz częściej jest jednym z głównych źródeł aktualnych informacji o firmie, jej produktach oraz usługach. Jego rola jest jednak o wiele szersza ponieważ portal może być jednocześnie efektywnym instrumentem umożliwiającym kreowanie wizerunku i świadomości marki. Doskonale wspiera tradycyjne działania marketingowe firmy.

Właśnie dlatego tak ważne jest posiadanie przez firmę profesjonalnie przygotowanego serwisu www, w budowie którego nasi pracownicy służą doświadczeniem, wiedzą i technologią. Zespół jaki stworzyliśmy posiada ogromną wiedzę o możliwościach i sposobach budowy witryn, i chociaż chcielibyśmy napisać, że na ten temat wiemy już wszystko, to nie możemy, ponieważ rynek internetowy ewoluuje. Wciąż pojawiają się nowe rozwiązania, dlatego aby być na bieżąco śledzimy je, uczymy się i sprawdzamy, aby naszym klientom zagwarantować jak najlepsze produkty, zapewniające maksymalne korzyści i zadowolenie.

Bazując na doświadczeniu zdobytym przy realizacji poprzednich projektów oraz zdobytej wiedzy, wykształciliśmy pewien uniwersalny schemat postępowania przy tworzeniu stron www

  1. Planowanie
    • rozpoznanie i analiza potrzeb klienta oraz konkurencji na danym rynku,
    • zdefiniowanie podstawowych założeń projektu, określenie grupy docelowej oraz celu serwisu www
    • opracowanie struktury serwisu oraz jego funkcjonalności oraz dobranie odpowiednich technologii
    • określenie terminu realizacji
  2. Realizacja
    • projekt graficzny
    • prace programistyczne
    • szkolenie (w przypadku stron zbudowanych w oparciu o system zarządzania treścią Geopard CMS) + modyfikacje
  3. Wdrożenie
    • opublikowanie serwisu www
    • okres testowania i wsparcia administracyjnego (w przypadku stron zbudowanych w oparciu o system zarządzania treścią Geopard CMS)

Etap planowania opisany w skrócie powyżej to etap najbardziej twórczy i czasochłonny. W etapie tym podejmowana jest m.in. decyzje o tym jakie informacje będą prezentowane na stronie i jaka będzie kompozycja treści, formy i technologii, decyzja o tym dlaczego ta strona będzie lepsza i funkcjonalniejsza od konkurencji. Wszystkie te decyzje bazują na zdobytym przez nas doświadczeniu i wiedzy, które zawsze optymalnie łączymy z panującymi trendami i rozwiązaniami i które dopasowujemy do wymagań i preferencji klienta.

Nasza propozycja to:

  1. tworzenie wizytówek internetowych (statycznych stron nazywanych również wizytówkami biznesowymi)
  2. aktualizacja lub rozbudowa istniejących już stron internetowych dynamiczne moduły jak:
    • formularze
    • galerie
    • fora dyskusyjne (wewnętrzne - pracownicze, zewnętrzne)
    • zarządzanie dokumentami (multimedia, pliki tekstowe, archiwa, itd.)
    • sondy
    • wielojęzyczność
    • katalogi produktów, czy systemy zamówień/rezerwacji online
  3. tworzenie dynamicznych i interaktywnych serwisów WWW , które możemy wdrożyć w oparciu o autorski system zarządzania strukturą i treścią - Geopard CMS
  4. optymalizacja kodu już istniejącego czy też dostosowanie do standardu W3C